8/10
·590 syf.··
Beğendi
·
2024 12. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 18 Temmuz 2024 14:56
Kitabı beğendim, ama yarısına gelene kadar çok yordu beni, tarihe meraklı bir insan değilimdir. Tarih ve polisiye birleşince bayağı zorladım bitirmek için, öğretmen arkadaşlarla oluşturduğumuz okuma grubunda başlamıştım, kitabı okumam çok uzun sürdü, yarım bırakmak istemedim. İyi ki bırakmamışım yarıdan sonrası iyiydi, kitabı bitireceğim diye işimi gücümü bıraktım. Özellikle polisiye ve tarih seviyorsanız öneririm...
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,2bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.