Çok net ve güzel bir özet, herşeyin özeti...
Anlayacağınız, güzellik değerlidir ve bir şey ne kadar daha güzelse o kadar daha değerlidir, bir şey ne kadar değerliyse onun solup gideceğini düşünmek de bizi o kadar fazla incitir ve güzellik bizi ne kadar çok incitirse biz de dünyayı o kadar çok severiz ve biz dünyayı ne kadar çok seversek, parmaklarımızın arasından kayıp dökülen rafine tuz gibi olması ya da rüzgârla savrulup gitmesi veya yağmura karışıp erimesi bizi o kadar üzer.
·
1.674 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.