Puan vermedi·142 syf.··
2024 22. kitabı
·
119 günde okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2024 12:01
Kitabı okurken nedense Peyami Safa'daki Sözde Kızlar'a benzettim. Çünkü onu da okurken sürekli ne olacak, lütfen olmasın, bunu nasıl yapar, buna nasıl inanır vb. gibi cümleleri sürekli aklımdan geçiriyordum. Okuması gayet kolay ve keyifli bir kitaptı. Anlatımı temiz ve akıcıydı. Bir de olaylar... İlk edebi romanımız olarak bahsedilen bu kitabı sizlere tavsiye ediyorum. Okurken kendimi bir Türk dizisinin içinde gibi hissettim .
İntibahNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,2bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.