·170 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2024 20:36 Nazlı Eray'ın bu kitabında önce öyküler sahne alıyor, sonra Benden Bana Mektuplar adlı bölüm.
İlk kısımdaki öyküleri çok sevdim. Bazılarına eklediği fantastik öğeler o kadar iyi oturmuş ki öyküye. Hepsinde muhteşem bir dil kullanımı mevcut. Gerçi kitabın tamamı öyle. İkinci bölümde, gerçekten yazarın kendi hayatından mı aldığı yoksa kurmaca mı olduğunu anlamadığım (aslında anlamak da istemediğim) kendi kendine yazdığı güzel mektuplar var.
Keyifli bir kitap. Tavsiye ederim.