5/10
·139 syf.··
2024 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Temmuz 2024 16:19
Yazarın daha önce "Körlük" adlı kitabını okumuştum. Bu kitap için beklentim en az Körlük eseri kadardı. Maalesef beklentimin altında kalan bir kitap oldu. Uzun diyaloglar var ve diyaloglar ne tırnak içine alınmış ne başlarına uzun çizgi konulmuş normal hikaye edasıyla veriliyor, nokta işaretinden çok virgül kullanımı yoğun okurken hangi cümle kime ait bulamayabiliyorsunuz ve bu da kitabı anlamayı zorlaştırıyor. Kitaba emek olduğu ve dini hikayeyi edebiyat ve felsefe çerçevesinde ele aldığı için 5 puan verdim.
Alıntı
KabilJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814,3bin okunma
·
544 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.