6/10
·304 syf.··
2024 73. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2024 11:45
Kitaplar kadar beni hayal kırıklığına uğratan başka şey yok. Kitap kötü değildi ama güzel de değildi. Karakterlerin arasındaki ilişki, samimiyet bana geçmedi. Bir şeyler eksikdi. Yazın kafa dağıtmalık okunabilir kitap ama okumasam da olurmuş dedim. En sevdiğim şey baş karakter erkek olabilir. Çünkü adam NAZİK!! Uzun zamandır gına geldi öküz gibi, yok ben bağlanamam, ben problemliyim erkeklerinden. Adam gayet normal, sevimliydi. Neyse, yine de bir şans verebilirsiniz.
İnceleme
Sonsuz MutluluklarVi Keeland · Yabancı · 2024735 okunma
·
165 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.