·151 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2017 15:02 Erhan abiyi hep severdim. Ilk kitabini yayimladigini bi gazetede cikan haberde ogrenmistim.o yillarda Kayseride yasiyorduk, bulamamistim.Ankarada dost kitabevinxe buldugumda, yillardir ozledigim sevgiliyi bukmus gibi hissetmistim.GADIN siiri favorimdi. Hala oyle...