10/10
·340 syf.··
Beğendi
·
2024 40. kitabı
“Bu sakar ve savruk dünyada her gece son geceymiş, her gün ilk günmüş gibi yaşanacak” diye bitiyor kitabın son cümlesi. 1998 yılında yazılmış bir kitap, sanki bugünün gerçeklerine 26 yıl önce ışık tutmuş gibi… Akıllı telefon yokken, akıllı telefonu bile tarif ediyor. Küreselleşen ve iletişimsizleşen insanoğlunun, çok boş ve salakça yaşayıp, günlerini boşa geçirip, fuzuli oksijen tüketip, yeryüzü ve gökyüzü kaynaklarını bilinçsizce tükettiğini anlatıyor. Okunması lazım diyorum ve tavsiye ediyorum. Eduardo Galeano Tepetaklak
TepetaklakEduardo Galeano · Çitlembik Yayınları · 2004667 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.