Şövalye ve Yeşil'i
7/10
·326 syf.··
2024 18. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2024 14:09
Elsa ve Aiden'ın hikayesinden daha çok sevdim. Hikaye boyunca Kim'e çok bağlandım. Yaşadığı şeyler çok acıydı ve yazar bunu bana çok iyi aktardı. Anne problemi, zorbalık ve sevdiği adam tarafından sürekli itilme. Bunları atlatmak zordur ama Kim atlatıyor. Kim'in gücüne hayranım. Xander'ın neden pis bir zorba olduğunu öğrendik ama ben hala haklı bir gerekçesi olduğunu düşünmüyorum. Yani kız da bu kadar kolay affetmese güzel olurdu. "Ne yani doğru bu beni zorbalaman ve hayatımın içine etmen için çok iyi bir sebep" demesini beklerdim ama o sadece üzüldü ve gerçeğin tamamını öğrendiği zamanda onun boynuna atladı. Birde yani gerçeklerin tamamı ortaya çıkınca zorbalığın bir anlamı kalmıyor. Yarım yamalak bir gerçek yüzünden kızın hayatını annesiyle birlik olup mahvettiler. Bunu atlatamıyorum pek. Kız orada bir ağırlığını koysaydı keşke. Birde şeye biraz sinir oldum. İlk serinin sonunu da kızı 21-22 yaşında hamile bıraktırdı yazar. Aynısını Kim'e de yaptı. Mutlu son olması için illaki bir bebek mi doğması gerekiyor. Bırak dolu dolu yaşasınlar hayatlarını. Yalan serisinde de ana karakterler çocukluydu. Hani bunu anladım. Yalan serisinde iki karakterde yirmilerinin sonu otuzlarının başındaydı. Fakat diğer karakterlerin yaşının daha bebek için küçük olduğunu düşünüyorum. Bu benim fikrim seven olur sevmeyen olur ama ben bu tarz sonları özellikle bana göre genç bir yaşta bebek sahibi oldu gibi bir sonla bitmesini pek sevmiyorum. Onun dışında çiftçimizin annlerinden nefret ettim ama babalarını çok sevdim. Çocukları için elinden geleni yapan bir babaydılar ve bunu çok sevdim.
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
·
164 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.