10/10
·244 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Ekim 2017 00:56
Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap. PuCca'nın dilini hep çok beğenmişimdir. Yine akıcı bir anlatım. Kelimeleri kasmayan, şekilden şekile sokmayan başarılı bir kitap olmuş. Kitabın bazı yerlerinde kahkaha attığımı itiraf etmeliyim. Bazı yerlerinde de gözlerim doldu evet. Sanki bir arkadaşınız geçmiş karşınıza deli dolu hayatından kesitler anlatıyor. :) Tam tadında, çerezlik bir kitap.
Edebiyat
Şimdi Biz Neyiz?Pucca · DEX · 20172,039 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.