Sonu için okuduğumuz kitaplar vardır, işte en çok bu kitaplardan değil Mustafa Kutlu kitapları. Ânın içine girmek için, hikayenin dünyasında bulunmak için, kitabın içinde yaşamak için okunur. Okurken Mustafa Kutlu’nun gözlemlediği dünyaya, kurduğu cümlelere, oluşturduğu ‘içimizden biri diyeceğimiz’ kahramanlara hayranlık duymamak elde değil. Bazen o zekanın altında ezilip karmaşa içinde kalıyorsun :)) ve “bir dakika şu an ne oluyor” sorusunu sora sora çeviriyorsun sayfaları.
Yine çok güzel bir hisle kapattım kitabı. Seviyorum Mustafa Kutlu okumayı; bana bir şehrin kokusunu, sevdiğim binaların anılarını, bir hocamın gülüşünü veriyor
İlk hikayede hikayenin içinde hikaye vardı ve Cumhuriyet’in ilk yıllarında yaşadık binevi, bu kısımda söylemek istediği cümleleri kahramanlara söyletmesine bayıldım, diğer hikayede de olay döngüsü, kahramanlar ilgi çekiciydi. Tuhaf bir yolculuk işte, çayınızı kahvenizi alın ve başlayın🪻