Öncelikle her klasik eserde olduğu gibi konusunu çok beğendim. Hissiyatları çok güzel yansıtmış. Lakin.. Kelimelerime de yansıyacağı üzere, çok fazla eski Türkçe kullanılmış. Kelimeleri hatta duyguları anlamakta çok zorluk çektim. Ona rağmen güzel bir eserdi.