BB

@bebin
Puan vermedi·564 syf.··
2024 15. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2024 15:53
Haruki Murakami'nin okuduğum ilk kitabı "Uyku" idi. O zaman uyku teması üzerine kitaplar arıyordum ve karşıma bu kitap çıkmıştı. Sonrasında "İmkansızın Şarkısını" okudum ve herhalde daha fazla Murakami okumam diye düşünmüştüm, o kadar bir etki bırakmamıştı bende. Sonrasında kütüphanede bu kitaba rastlayınca ve arka kapağını okuyunca ilgimi çekti ve bir şans daha vereyim dedim, iyi ki de okumuşum. :) İlk 300 sayfa boyunca olanları anlamlandırmaya çalışmakla ve nereye bağlanacağını merak etmekle geçti ama yazar bu süre boyunca ilgimi canlı tutmayı başardı. :) Daha sonrası ise çok daha keyifli ve doyurucuydu. O dünyanın içine daldığımı hissettim ve kitap bitince de bu dünyaya tekrar adapte olmam biraz zaman aldı. :) Böyle hissettiren kitaplar çok sık karşımıza çıkmıyor. Bir de doğru zamanda, ruh halinde okumak gerekiyor sanırım. Yazarın yarattığı kurgu ve bakış açısı çok yaratıcıydı. Saf bilim kurgu beni bazen sıkabiliyor ama burada fantastik öğelerle birlikte çok güzel bir denge yakalanmış bence. :)
Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın SonuHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20113,393 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.