Kitap Ahmet Ümit'ten okuduğum en güzel kitap olabilir yazarın diğer kitapları da çok güzel ancak İstanbul Hatırası bambaşka.klasik polisiye kitaplarıyla alakası yok kitabı okumaya başladığınız andan itibaren sizi içine çekiyor ve kitabın sonuna kadar asla katili(katilleri) tahmin edemiyorsunuz.akiciliginin yani sıra oldukça özgün bir kitap İstanbul tarihiyle ilgili muhtemlen daha önce duymadığınız pek çok ilginç bilgiye sahip olacaksınız polisiye roman türü ve tarihe ilginiz varsa bu kitap tam size göre diyebilirim