Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 21 Ekim 2017 16:43 Yazar tarih ve isimlerle o kadar doldurmuş ki, bir polisiye okuduğumu unuttum diyebilirim. Yazarın diğer kitapları kesinlikle daha iyi. Okuyacaklara tavsiyem; Bir polisiye kitabı olarak değil, daha çok Ortaçağı anlatan bir kitap olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar.