Merhaba sevgili 1000kitap kullanıcıları;
Ben bu kitabı daha 2019 da okumuştum ama hala unutmadım efsane bir kitaptı.
Kitapta birbirinden farklı ve insanda etki bırakacak 4 bölüm vardı. Tolstoy'un fikirleri, çıkarımları ve eserinde yer alan duygu yoğunlukları harikaydı, üslup olarak ise karmaşadan uzak ve yalın bir anlatım hakimdi .
Tek soluklu bir kitap okumak istiyorsanız iyi bir tercih olduğunu düşünüyorum.
İyi okumalar dilerim...