Puan vermedi·464 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2024 23:42 Bayıldım, bittim bir kitap değil. Orta seviyyede. Çok akıcı, bi çırpıda bitirilecek türden. Zaten sayfaların çoğunda resim var ve fazla boşluklar bırakılmış.
Hikaye sonlarda daha da anlamlı olmaya başlıyor.
En çokta Marvın neden cimrilik yaptığını anladığım an hikaye gözümde başka boyuta taşındı.( Marvı hiç sevmezdim, hatta "Ed neden bununla arkadaş" diye sorgulardım). Belkide en derin karakterde kendisidir.
Ama sonu sanki bitirmek için bitirilmiş gibi. Daha anlamlı, daha sarsıcı bir şey olmalıydı. Yinede okuması keyifliydi.