İçinizi ısıtacak şiirlerle bezenmiş bir kitap. Her birini okurken kendimden bir şeyler her seferinde buldum. Adı aşkla ilgili olsa da sadece aşk şiirleri yok. Neredeyse her konuya değinilmiş. Hem de en can alıcı kelimelerle. Yazarımızın kalemi gerçekten çok iyi. Ama ben tabi ki Mavinin Kapalı Tonu diyor, üzerine başka kitap tanımıyorum.