·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2024 22:23 Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, katılımınız için teşekkürler, başka serilerde görüşmek dileğiyle... Ve perde kapanır!
Devrim, Bade, Miray ve büyücü kadın!
Hepsi ayrı ayrı çok eğlenceli ve farklı bir ruhu olan karakterlerdi. Bu seri toplumun kadın üzerinde yarattığı baskıyı ve kadınların maruz kalmak zorunda kaldığı kötü şeyleri çok güzel bir diller eleştirip, gün yüzüne çıkartıyor. Bu seriye, bu karakterlere veda etmiş olmak gerçekten garip hissettiriyor. Sizi özleyeceğim çocuklar! Fantastik gibi ama fantastik gibi olmayan bir kitaptı. Paralel evrenler var, öyle anlatayım. Anlatım dili çok güzel ve akıcıydı. Serinin iki kitabı da genel olarak çok kalın kitaplar değiller bu yüzden rahatlıkla hemen okunabilirler. İlk kitabın incelemesinde yazdığım gibi, OKUYUN VE OKUTTURUN.
O zaman bana müsaade, hokus pokus...