Kitabı rahatsız edici buldum . bir öğretmenin kendinden küçük bir kıza , öğrencisine son derece çirkin hisler besleyip , kızın üzerinde baskı kurması beni sinir etti . yani kitapta beni çileden çıkartan çok nokta vardı . zar zor okudum diyebilirim . sadece sonunda kızın terk etmesi hoşuma gitti