·415 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2024 22:42 1882 yılında doktor bruer ve frederich nietzsche arasında geçen bir "psikoterapi" mücadelesinin neler doğurabileceğini anlatıyor, ayrıca bu olay temsili olarak psikoterapinin başlangıcı kabul edilir.
aslına bakıldığına bazı kısımları kurgudan oluşan bir kitap ama kitabın akıcılığı ve hayatın hatta çağımızın gerçekliğine dokunmasıyla adeta kendi içimizdeki gerçek bir savaşı anlatıyor.
kitap harika bir sona sahip ve mütihş bir olay örügüsüne tabii ki.