Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· .
"Bir şeyler ters gidince bir açıklama aramak çok doğal ama her şeyin her zaman bir açıklaması olacak diye bir kural da yok."
Boston'da yaşayan keman sanatçısı, müzisyen Julia, Roma ziyareti sırasında girdiği bir antikacıda eski bir beste bulur ve döndüğünde onu çalmaya başladığında kızının davranışlarının değişerek kendine zarar vermeye başladığını hisseder. Eşiyle de arası bozulunca tıbbi yardım almak yerine sorunun besteden kaynaklandığını düşünerek İtalya'ya kaçar ve besteciyi araştırmaya başlar.
Bestecinin N*zi zulmüne uğrayan yaşam öyküsü ise yürek yaralayıcıdır.
Savaşın acımasız yüzünü, müziğin çağları aşan sınır tanımaz tınısını düşündürerek oldukça hızlı okunan bir #tessgerritsen kitabıydı #ateşinşarkısı
Lorenzo Laura
Yazarın tarzı dışında elbet ama sevdim
Dün defalarca #incendio yu dinledim
@dogan_kitap