Kitabı bir kez yarıda bırakmıştım sonra tekrar başladım.Kitap karakterleri başta karmaşık gelse de zamanla oturuyo.Sürükleyici bi aşk hikayesi.Kitapta bol bol kin,nefret,intikam ve sizoid bir ask duygusuyla karşılasiyoruz.Özellikle gotik edebiyat seviyorsanız mutlaka okuyun.