Her anne - babanın hatta her yetişkinin okuması gereken bir kitap. Anladığımızı sandığımız çocukları öyle yanlış anlıyoruz ki... Bildiğiniz gibi değil ! Aslında olmak istediğimiz halimizi cocuklara yansıtıyor, biraz da egomuzu tatmin ediyoruz onlar üzerinden... Çocuklardan biz yetişkinlere tokat gibi mesajlar. Bence dikkate alınmalı yoksa ağzımıza acı biber sürerler :)