·444 syf.····Okunma: 24 Ekim 2017 01:48 Pirayeden sonra okudugum ilk Canan Tan kitabıydı. Başı biraz piraye vari gelse de sonralarda degisiklikler oldu elbette. Ancak sevmedigim yönleri de yok değil. Ana karaktere pek ısınamadım sonuç olarak.
---------SPOİLER
Mesela bu Aslı'nın yaptigi her basvuru her bir iş niye hemen oluyor? Gercegi ne kadar yansitir beni gercekten düşündürdü ve bu kısım cok rahatsiz etti. Yine Aslının gerekli gereksiz çıkışları yine beni irite eden seylerdendi.