·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2024 23:42 Aya canım Harry'im ile veda ediyorum. Her veda edişim içimi burkuyor öyle bir bağ oluşuyor aramızda. Benim için bir kitaptan fazlası bu seri; dostluk, kardeşlik, sevgi gibi güzel şeylerin yanında nefret nedir insana ne kadar zarar verebilir öğrenebilirsiniz bu seriden. Tekrar kavuşana kadar hoşçakalın golden trio :'(