·350 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2017 09:10 Emrah Serbes iyi bir hikayeci fakat bu kitap birazcık gezi meselesi hakkında bir kitap yazmış olmak için yazılmış gibi geldi bana. Diğer kitaplarının aksine bu kitap biraz zorlamayla yazılmış gibi geldi ve okurken de zorladı..
Yine de yazdığı diğer öykülerin hatrına okunup kitaplıkta bulundurulabilecek bir eser.