Hiperborlu
@hiperborlu · 1yıl
Takip Et
Bencil olmak gerek sevgili türdaşlarım. "Ben"ini her şeyin üstünde tutmak gerek. Aksi durumda bu kadar bencilliğin arasında bencil olamıyor olmak en büyük sınavınız oluyor.
1000Kitap
7 beğeni
·
1 alıntı
·
77 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Hiperborlu
Gönderi Sahibi
"Ben"den "Biz"e geçişi bir ben bir de Steinbeck bu kadar önemsemiştik pek kadim türdaşlarım ama karşılaştığımız herkes ben, ben diye bağırıp durdu
2