·256 syf.····Okunma: 24 Ekim 2017 22:46 Jose Saramago ustanın bir kitabını daha bitirmenin keyfi içindeyim. Diğer okuduğum kitaplar kadar beğendiğimi söyleyemeyeceğim ancak belirtmeliyim ki bu kitabın kötü olduğu anlamına gelmiyor. Kitaba gelirsek hikayede uzun cümleler göze çarpıyor kahramanın yaptığı araştırmada kitabın belli bir sayfasında benim beklemediğim bir gelişme olması kitabın devamını benim açımdan daha merak edilir kıldı.Kitabın kahramanın kendi içinde düşünürken ki vardığı sonuçlarda yazarın hayal gücünün sınırsızlığı hoşuma gitti.