Blood of My Monster
7/10
·340 syf.··
2024 19. kitabı
Herkese selammm Rina Kent kitaplarının hastası olarak yeni bir seriyle geldim. Canavar serisi benim hep okumak istediğim ama çevrilmediği için okuyamadığım bir seriydi, nihayet bugün okuyabildim. Giriş kitabı olduğu için biraz slow born ilerledi ama oldukça eğlenceliydi. Sasha ailesi katledildikten sonra hayatta kalan amcasının isteği üzerine erkek kılığına girerek Rus ordusuna katılır. Burada zayıf ve çelimsiz yapısına rağmen iyi bir nişancıdır. Kışladaki herkes Sasha'nın bir eşcinsel olduğunu düşündüğü için onu zorbalarken tam da o sırada Kirill Morozov çıkagelir. Ardından Kirill tarafından seçilerek onun timinin bir parçası olur. Sasha'yı o kadar sevdim ki anlatamam. Soğuk bir karakter olarak düşünmüştüm onu ama gayet sempatikti. Kirill'e olan diyalogları çok keyifliydi. Kahkahalarla güldüğüm sahneleri hiç demiyorum bile sözde dark romance bence komedi de olurmuş jdndnd Genel olarak kitabı çok beğendim, bir kaç gözüme batan yer olsa da önemli değil, takılmadan okudum. Yalan üçlemesine göre bu serinin giriş kitabı fazla ağır ilerledi, benim yine de favori serim Yalan serisi. O bambaşka bir boyut ya... Kitap heyecanlı bir yerde bitti araya bir kitap koyup okumaya devam edeceğim. O zamana dek kitapla kalın efenim Rina Kent
Blood of My MonsterRina Kent · Independently Published · 2023715 okunma
·
274 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.