Romanlarda içerik hakkında bilgi vermeyi sevmiyorum o yüzden detaya girmeden yazmaya çalışıyorum ;
Kitabın yarısına kadar bu kıza ne olmuş sorusuyla gözlerim dolu dolu okudum.
Kitabın yarısından sonra daha nasıl devam edebilir ki diye düşündüm "Sır ortaya çıktı artık konu bitti." Sandım. Şaşırttı ve bambaşka bir sır perdesi aralandı. Gözyaşlarıyla son buldu.
Melike İlgün bu kitabında 10 saniye verilen haberlerin iç yüzünü göstermiş bize. 15 yaralı diyoruz ama o yaralılar nasıl bir hayata mahkum kalıyor o kısmını hiç bilmiyoruz,merak etmiyoruz. Empati yüklü dolu dolu bir kitaptı. Melike İlgun kalemine tekrar hayran kaldım.