·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2007 00:00 Ahmet Ümit en favori yazarım ise en beğendiğim kitabı kesinlikle Patasana'dır. Kitabın içeriği hakkında kitabın kendi sayfasında arkadaşlar bahsetmiştir. Ben kitabı ilk gördüğüm anı anlatmak istiyorum. Teyzemin çok kıymet verdiği kitaplığına göz gezdirirken turuncu turuncu göz kırpıyordu sanki elime alıpta incelediğimde polisiye bir kitap olduğunu farkettiğim de çok şaşırmıştım o zamana kadar Agatha Christe den başka polisiye okumayan bana bir Türk yazarın polisiye yazması bana çok ilginç gelmişti.Kitabı teyzemden aldıktan sonra deyim yerindeyse bir solukta ama tabii 2-3 günde okudum ve mecazen bayıldım olay örgüsü ve tarihin iç içe geçtiği bu roman bana büyük keyif verdi ve daha sonra üniversite de neredeyse tüm Ahmet Ümit kitaplarını okudum.