Puan vermedi·412 syf.··Beğendi
· Ön yargısı olanlar kitabı okumasın.. bu kitap da çok şey var. Ağzınız açık kalabilir olan bitenleri okuduktan sonra..sinirlerinize hakim olamazsiniz. İsyan edersiniz hatta yarıda bile bırakmak istersiniz olup bitenleri öğrenince.. bazen midem bulandı..
Müthiş bir emek verilmiş, her sayfası dolu dolu ...