Puan vermedi·424 syf.··
2024 10. kitabı
Serinin 03.03 haricindeki diğer kitaplarını okumuş biri olarak, favorim bu oldu diyebilirim. Zengin-fakir arasındaki çatışmanın bazı aşk hikayeleriyle ve arkadaşlıklarla harmanlanıp anlatılmış hali, bu kitap. Verilmek istenen mesajlar çok güzeldi. Yeri geldi gülümsetti, yeri geldi göz doldurdu, yeri geldi birkaç dakika boşluğa dalıp düşündürdü. Marketlerde poşetlere verdiğimiz, bizim için önemsiz gözüken 25 kuruşun bile bazı insanlar için ne kadar kıymetli olduğu ya da bütün gün canını dişine takarak çalışıp gün sonunda aldığı paranın 1 yemek parası olması gibi örnekleri yaşattı kitap. Dediğim gibi, çok düşündürdü. Ve bulunduğumuz konum her neresiyse şükretmemiz gerektiğini fark ettirdi. Çok akıcıydı. Karakterlerin duygularını en derinlerimde ben de yaşadım. Özellikle sonlardaki 2 bölümü ağlayarak okudum. 03.03'te çok daha fazla ağlayacaksın diyor arkadaşlarım, bakalım :) Kitapta küfür argo neredeyse hiç yok. Bence 13+ bir kitap. Ayrıca tam sıkıntıdan ve sıcaktan bunaldığımız, 50 derece havadan dolayı dışarı adım bile atmak istemediğimiz bu yaz aylarında okunacak bir seri bence :) Tam yazlık, çerezlik bir gençlik kitabı. Herkese tavsiyemdir. Sorularınız varsa yorumlarda buluşalım! Sevgiyle kalın 1k! ♡
Edebiyat
02:02 Ayçiçeği KarnavalıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20215,6bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.