·252 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ağustos 2024 14:12 Öncelikle söylemek isterim ki, bu kitabı okumayı hep istiyordum..Okumak için çok beklemiştim ve sonunda okudum.Ben beğendim,okumaya değer..Turgenyev okumak kolay değildir demişti rus edebiyatı hocamız üniversitedeyken..Bunu anlamak için diğer Turgenyev eserlerini de okumam gerek.."Babalar ve Oğullar" kitabını beğendim,okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum,okurken bazı şeyleri içinizde düşüneceksiniz.Kitap beni yormadı,gayet akıcıydı,okuması zevkliydi..Sonuna üzüldüm..