Kalbimi bıraktım..
9/10
·252 syf.··
Beğendi
·
2024 16. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 04 Ağustos 2024 14:12
Öncelikle söylemek isterim ki, bu kitabı okumayı hep istiyordum..Okumak için çok beklemiştim ve sonunda okudum.Ben beğendim,okumaya değer..Turgenyev okumak kolay değildir demişti rus edebiyatı hocamız üniversitedeyken..Bunu anlamak için diğer Turgenyev eserlerini de okumam gerek.."Babalar ve Oğullar" kitabını beğendim,okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum,okurken bazı şeyleri içinizde düşüneceksiniz.Kitap beni yormadı,gayet akıcıydı,okuması zevkliydi..Sonuna üzüldüm..
1000Kitap
Babalar ve OğullarIvan Turgenyev · İş Bankası Kültür Yayınları · 202155,9bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.