·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2017 20:14 Hakan Günday'ın bütün kitaplarını çok severim ama bu kitap tam bir başyapıt. Gazâ'ya yapılanlar... Gazâ'nın yaptıkları... Yazar bütün nefretini kusmuş bu kitapta. Aynı zamanda da bütün umudunu nakletmiş.
Okuduğum her sayfada birçok duygu yaşadım. Bazen dehşete düştüm. Bazen mutlu oldum. Bazen üzüldüm. Bazen de o kadar nefret ettim ki kanım bile dondu. Ama size önerim, eğer Hakan Günday'ın başka bir kitabını okumadıysanız bu kitapla başlamayın, derim.