Merhabalar değerli 1000 Kitap okuyucuları.
Her şeye rağmen umudunu yitirmeyen Sadako'nun ilgi çekici hayatıyla geldim:)
Bence kitap gayet güzel, hatta fazlasıyla güzel diyebilirim.
Konusuna gelecek olursak; Japonya'ya 10 yıl önce atılan atom bombaları nedeniyle Lösemi 'ye yakalanan Sadako'nun umudunu yitirmeyişini anlatıyor.
Bu kitap benim için oldukça değerli bir kitap çünkü oldukça duygusal. Ayrıca umudunu yitirmeyen bir kızdan bahsettiği için fazla fazla sevdim. Şunu da
söylemezsem olmaz; bu kitabın sayfa sayısına bakmamanızı öneririm, hatta ve hatta hiç bir kitabın sayfa sayısına bakmamanızı öneririm çünkü kitabın içinde yazan konu bir hayat... Bu hayat sadece sayfa sayısından ibaret değil! (Sayfa sayısına bakıp kitap alanlar için söylüyorum.) Her neyse, bu kitabı mutlaka okumanızı öneririm. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ediyorum:)