·111 syf.····Okunma: 05 Ağustos 2024 15:36 Bu kitabı ikinci kez okuyorum. Ve sanırım ilk okuduğum zamandan çok daha derin bir tesir uyandırdı bende. Burda yazar bir gürgen dalından okura sesleniyor ve çok ilginç bir serüven çıkıyor karşımıza. Herkes ile empati yapmayı denemiş olabiliriz ama bir gürgenle bir köknarla empati kurulabileceğini hiç düşünememiştim. Onların dili olmak sözü olmak çok güzel bir deneyim. Hikayenin sonunu hiç o şekilde beklemiyordum ve üzüldüm baya. Şimdiden okuyacaklara iyi okumalar.