Spoiler olacak arkadaslar
10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2024 103. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2024 19:38
Kelimelerle aram her zaman iyi olmuştur ama bu kitabı okuduktan sonra kelimeler beni terk etmiş gibi hissettim. Kitabı bitirmemi günün ilk saatlerinden beri ertelemek için elimden gelen her şeyi yaptım ama en fazla bu kadar geciktirebildim. Kitabı bitireli daha yarım saat falan oldu muhtemelen ve ben etkisinden yeni yeni kurtulmaya başladım. Bazı kitaplar mutlu sonu hak etmediğini hissettirir ya arkadaşlar bu öyleydi, o kadar çok kötü hissettim ki hani sadece nefes almak için yaşıyormuş gibi hissediyorum. Tanrıçaların gazabından sonra Nova bir daha eskisi gibi olamadı, çabaladı ama olamadı. İlk başlarda çok fazla vicdan azabı çekti bundan fedakarlık yaparak kurtulacağını sandı ama bu sefer feda ettikleri ağır geldi. Nova çok zor şeyler yaşadı kitap boyunca. Tanrıçalar o kadar kötü ki hani hepsi aşırı kötü Novanın annesi de dahil, içlerinde en iyisi o olmasına rağmen o bile çok kötü. Darenin annesi de Novanın annesi de iyi yönetici ama kötü anne. Ki Lilith bile oğlu için bir şeyler yaptı, Gela diyar için Novayı feda etti. Çok bölük pörçük bir yerlerden bir yere atlıyor gibi hissediyorum ama kafamı tam toplayamadım kusura bakmayın. Nova, Daren’e her şeyini geri verdi bunun için bir daha vicdan azabı çekmeyecek ama Daren için azap çekecek. Ben Darenin, Novayı sevdiğine zerre inanmıyorum arkadaşlar. Onun bu kadar takıntılı olmasının sebebi sadece bağdı, artık bağ da olmadığına göre Daren için Nova da olmayacak. O yıldız söndü. Nova o kadar fazla acı çekti ki artık kendisi değil. Lanetli olmak onu her şeyden çok kırdı bence. Dünyadaki zamanlarındaki annesi onun en buruk yanıydı ve gerçek annesinin onu hiç düşünmeden hiç etmesi Novaya çok ağır geldi. Bu kitap boyunca banko Novaya üzüldüm. Artık Novanın da zamanı gelmeli. Arın bence bu kitapta diğerlerine kıyasla daha olgundu. Arını anladım da anlayamadım da ne hissettiğime emin değilim ama artık ikiz alev olmadığı için Arın da Novayı karşısına alacak gibi hissediyorum. Ayzerin su varisi olmak isteyeceğini düşünüyorum, salak salak bir şeyler yapar belki de ölür avel varlık hiç sevmiyorum. Yıldız okuyanlar mıydı neydi adını unuttum o adam gelecek bence, muhtemelen Novanın babası ve ona kol kanat gerecek. Tayganın mektubunu okurken ağladım. Bir tane incelemeyi tekrar paylaşmıştım o incelemede Tayganın Novanın babası olabileceği hakkında bir şeyler diyordu bana aşırı mantıklı geldi çünkü mektubu da o parşömenleri bulduktan sonra okumasını istemiş, bilmiyorum ne olursa olsun Taygayı gerçekten çok seviyorum Novanın babası olarak mı gelir Orman Ruhu olarak mı gelir bilmiyorum ama gelsin. Bu kitapta Novaya sadece Tayga ve Lala gerçekten değer veriyor. Gela da muhtemelen piyasaya çıkacak onu sever miyiz sevmez miyiz bilmiyorum. Nova ile aralarında bir savaş çıkar belki. Çok çok uçuk ama belki Nova hem su varisliği hem de ateş varisliği için katılır düelloya. Bunu istiyor muyum emin değilim garip olur. Belki de beşinci elementin krallığını kurar ve o krallığın lideri olur tahmin yürütemiyorum çok fazla ihtimal var. Nova ya ölür ya da tüm diyara diz çöktürür gibi hissediyorum. Daren Nova ne olacak o konuda da hiç ama hiç fikrim yok. Bu kadar arkadaslar.
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,314 okunma
·1 alıntı·
1.545 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Okuduktan sonra okucam bunu kaydediyorum
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Yorumunu bekliyorum 😭🫡
Ayni şeyi yazıp sildim kdososksjd
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Bernis senin de yorumunu bekliyorum o zamanm
Kötü olan her şeyi nova mi yaşıyor😔 veya bu kız günah keçisi mi😔😔 bu kitabın fanlarina çok üzüldüm😔😔
aybüke y.
Gönderi Sahibi
elif kilic ya aslında darenden nefretlik bir durum yok daren hakkı olanı alıyor ve bunun yanlis bi yanı yok sonda da olan farklı bakma olayı katakulli de olabilir
Daren ve novayı shipleyemiyorum artık. İki karaktere de kızgın değilim ama ikisi de bu kadar acı çektikten 4. Kitapta evli mutlu çocuklu olmaz. İkisi de savaşsın sonra gökyüzü olsunlar oh mis trajik son
aybüke y.
Gönderi Sahibi
@elifsudevur harfiyen katılıyorum bana da iyi oldu gibi geliyor
Kitabı okurken hiç ağlamadım ama düşündükçe ağlıyorum acaba psikolojimin bozuk olmasının nedenleri listesine eklesem mi🧍‍♀️
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Ben tayga olayında çok kötü oldum ya mektubu görünce dayanamadım novaya yazık valla ya
Tayga da gidince novanın beyninde kalan son nöron🦦🍷
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Rümeysa BALÇIN deme öyle deme
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Bir de Tayga ilk kitapta Darene saldırmıştı ve sonra Daren bir şey yapıp onu sinirlendirmiş olmalıyım demişti, kitapta her şeyin altında bir şey yatıyor ama sanırım neden Tayganın ona saldırdığını öğrenmedik. Tayga olduk olmadık saldıracak birisi değil bunun sebebini de öğreniriz diye düşünüyorum
aybüke y.
Gönderi Sahibi
++++ şimdi aklıma geldi kitapta yeryüzü varisi diye bir şey geçiyordu nova varislere çalışırken ve Tayganın ne isen aynı zamanda onun aksisin diye bir cümlesi var, yazar da Tayganın dedikleri önemli demiş aksi yansıma olarak da geçiyor olabilir bu yeryüzü varisi işin içinde olmasaydı bize sunulmazdı benceeem
Reklam
aybüke y. Spoiler olduğu için okuyamadım ama her zamanki gibi harika bir inceleme olduğuna eminim. ❤️
aybüke y.
Gönderi Sahibi
Yayyyayayay teşekkür ederiimm
aybüke y. ❤️❤️❤️