Çok güzel bir kitaptı. Bu kitabı bir öykü kitabı olarak göresim yok. Tam tamına roman gibiydi. Birbirleriyle bağlantılı olmasını çok ama çok sevdim. Eski Türkiye olayları, karakterler üzerine yaklaşımları çok keskin ve dokunaklıydı. İyi ki bu kitapla tanışmışım dedim. Şimdi ise bunun devamı olan Sarkaç adlı roman dört gözle okunmayı bekliyor.