Başkanın yaptıklarının ölümle sonuçlanması az da olsa beni mutlu etti, lakin sesini çıkarıp kötüye giden bu gidişatı durdurmaya çalışan birinin de cezalandırılması insanı üzüyor. Okuduklarım film şeridine dönüştüğünde nasıl ya bir insan bu kadar kötü ruhlu olabilir mi demekten alamadım kendimi Gücü olanın gücünü kullandığı tabiri caiz ise bal tutanın parmak yaladığı, haklı ile haksızın belirsizliği , insanın olduğu yerde bir katliyam olduğu , adalet denilen şeyin hiç bir şekilde vukû bulmadığı bir yaşam yolcuğundan geçmiş hissi verdi bana. Yine bir hüzünlü son bıraktı yüreğimde.Ekolojik dengenin bozulması için elinden geleni yapanin da bir insan olduğuna şahit olmak isterseniz mutlaka okumalısınız.
Zülfü LivaneliSon AdaOkuma Trenii