·184 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2024 14:48 Adil Yıldırım’ı severim ve bir kaç kitabını okudum güzel , farklı bir tarzı , bilgi veren havası vardı .
Bu kitabı da tamamen o düşünce ile başlamıştım ki yazarın bu kitabı beni çok ters köşe yaptı.
Asla beklemediğim , Adil Yıldırım’ın kalemi diyemeyeceğim tamamen Hakan Günday tadı aldığım bir eser olmuş .
Okurken bu satırları Adil yıldırım değil de Hakan Günday yazmış gibi hissettim her satırında .
Bazı yerleri çok ürkütücü buldum bu tarz insanların gerçekten var olması kanımı dondurdu.
Bu kadar pisliklerle dönen dünya da ben melektim :)