·116 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2024 18:39 “ Artık dulum. 12 Kasım günü Sylvie öldü.
Çok üzücü.
Bu sene, indirimli satışlara birlikte gidemeyeceğiz .”
Jean Louis Fournier bu kez 40 yıllık eşi Sylvie’nin ölümünün ardından yaşadıklarını , hissettiklerini ve kurmaya çalıştığı yeni hayatını Sylvie’siz geçen anılarını kaleme almış .
Kitabı okurken Şükrü Erbaş’ın şiirleri tadındaydı.
“ Ayrılık nasıl bir yalnızlık Hatice
İnsan sevdiğinin ağlamasını özler mi ? “
Kitabı okurken çok duygusallaştım :)
Empati yaparak o yaşamın üstesinden ben nasıl gelebilirdim diye düşündüm.
Hayatı romantize etmesini , sevgilerinin yüceliğini , aşklarını , güzel anılarını o kadar güzel kaleme almış ki .
Benim gibi duygusal biriyseniz hüzünlenmemek elde değil :)