Aslında bir çocuk kitabı, yazarını çok sevdiğim için 26 yaşında bir insan olarak bu neymiş diye alıp okumak istedim. Sonra kendi hayatımda "pekicik" olduğum kısımları düşündüm. Pekicik olmamak için neler yaptım ve neler yapacağım diye biraz kafa patlattım. Çocuk kitabı diyip geçmeyelim, kendimi bulduğum noktalar oldu.