Sizlere yine çok güzel bir kitapla geldim.Yazarın "Niçin Eğitiliyoruz"kitabını okuyarak yazarı tanımaya başladım bu eseri de aşırı eleştiri içeriyor.Kitap düşünmeyi, zihninizin içindekini görmeyi, inandıklarınızı sorgulamanızı istiyor.Ha bire bir şeyler düşünürüz; geçmişi, geleceği, bize yapılan bir davranışı, söylenen bir sözü... Zihnimiz sürekli bir hikaye yaratma peşindedir.Bu kitapta onu görüyoruz.Kitap;Bilmek, öğrenmek, anlamak, kavramak ve yaşam hakkında ipuçları verirken yorumu ve düşünceyi yine insanlara bırakıyor. Kişisel gelişim ve manevi gelişim kitabı arıyorsanız bu kitap size göre...Şimdiden keyifli okumalar dilerim.