Kitap bence çok kısaydı. Yani evet bakılınca anlatılacak çok bir şey yok anlatsalardı bile okuru sıkabilirdi. Belki uzun versiyonu vardır bilmiyorum.(Arkadaşımın hediyesiydi) Sonunu beklemiyordum baya iyi olmuş. Çok diyecek bir şey yok. Tavsiye eder miyim, evet. Vakit geçirmeye birebir. Keyifli okumalar dilerim