İkinci kitabında bitti.
Kendini tekrarlaması, sürekli bir içsel düşünce olması okumamı zorlaştırdı.
Yani bi on yerde parmaklarıyla oynaması, tırnaklarını avucuna bastırması, dudaklarını kanatması gibi şeyler vardı sürekli tekrarlanan diğer kitapta da tekrarliyordu buda okumamı zorlaştırdı ve sıkıcı bir durum yaptı.
Gidişat güzeldi sona aksiyonu daha cok yüklemiş spoiler vermek istemiyorum genel olarak ilk kitabı daha etkileyiciydi ikinci kitapta ise ara ara aksiyon ve şaşırtıcı şeyler vardi bi moladan ve hafta sonundan sonra üçüncüyü de görücez nasil gidicek biticek elinize emeğinize sağlık.