Bir kadın olarak yaşadıkları ve gerçek bir hikaye olması gerçekten sinir bozucu ve korkutucu rabbim korusun dini değişik yorumlayan erkek tiplerinden ve kendilerini güçlü görüp kadınları edenlerden hep nefret etmişimdir. Biz kadınlar erkeklere emanet edilirken nasıl eziyet ediliyoruz aklim almıyor dinimiz bunu mu emrediyor nys yıllar önce okuduğum bir kitap bir kadının yaşadığı işkence zoraki evliliği babasının onu ve kardeşini satması, annesinin onları kurtarma çabası kahramanımızın yaşadıkları ve kaçma çabalarını anlatıyor ve gerçekmiş kitabi okuduktan sonra öğrendim ben gerçek olduğunu tek kızdığım kadının bencilliği oldu çocuklarını umursamadı aklim almıyor nasil bu kadar kendini düşünür kendi canlarını umursamaz sonrasını bilmiyorum ama bildigim şu ki şeriat sistemli olan ülkelerde çocuklar ölene kadar babalarının kalır nasil onları anneli düşünmez, buna benzer bir kitap okumuştum ( kızım olmadan asla ) ve kadın kendinden çok çocuğunu düşünürken bu kadina şaşırıyorum nys guzeldi bi nefeslik okundu ve bitti .
Bir sure etkisinden çıkmadığımi itiraf etmeliyim hala aklıma gelir yaşadıkları.
Elinize emeğinize sağlık