Cok etkilendiğim ve kesinlikle her çocuğun ve ergenlikte okunması gereken bir kitap düşünce yapınızı kendinizi ve hayallerinizi genişletecek bir gerçek hikayesi var.
Sol ayağı ile hayatını anlatan insanlari kendi gözleriyle aktaran hasta bir genç her duyguyu yaşatıyor.
Cok etkileyici bir kitap oldu
Elinize emeğinize sağlık