İçimi çeke çeke okudum aşkı hissederek
Anne olmaya çalışan bir kadın olarak öyle etkilenerek okudum ki keşke pahalı olmasaydı kitapların hepsini sindire sindire okusaydim arada gözlerim pıt olarak iki kadın bir erkek büyük aşk ve çaresizlik aşık oldum ama aşkım bu kitapla yarım kaldı çok güzeldi coook
Elinize emeğinize sağlık